سوالات متداول
چه کاربرانی میتوانند قیمت محصولات را ببینند و سفارش ثبت کنند؟
- کاربران تایید شده میتوانند قیمت محصولات را ببینند و محصولات موردنظرشان را سفارش دهند. کاربرانی تایید خواهند شد که مدارک هویتی و شغلی آنها به عنوان خردهفروش محصولات، محرز شده باشد.
برای ارتقاء حساب کاربری از کاربر مهمان به کاربر تاییدشده چه مدارکی لازم است؟
- اطلاعات هویتی: ۱.نام و نام خانوادگی، ۲.شماره تلفن همراه ۳.ایمیل
- اطلاعات فروشگاه خردهفروشی فیزیکی: ۱.نام فروشگاه ۲.آدرس کامل به همراه کد پستی و تلفن ۳.عکس یکی از آخرین فاکتورهای موجود مشتری یا حداقل دو مدرک معتبر از بین تصویر فروشگاه یا اجارهنامه و یا جواز کسب.
- اطلاعات فروشگاه خردهفروشی اینستاگرامی: ۱.آدرس محل فعالیت به همراه کد پستی و تلفن ۲.آدرس صفحهی اینستاگرام، ارسال (دایرکت) کد یکبارمصرف دادهشده، از حساب صفحهی اینستاگرامی فروشگاه به حساب صفحهی جیناستایل در اینستاگرام.
- اطلاعات ارسالی بررسی خواهد شد و پس از تایید، حساب کاربری ارتقاء خواهد یافت.
آیا امکان خرید اقساطی و یا چکی در فروشگاه اینترنتی جیناستایل فراهم است؟
- در حال حاضر تنها به شکل نقدی و از طریق درگاه پرداخت و یا از طریق واریز به حساب/کارت بانکی امکان خرید از فروشگاه اینترنتی جیناستایل فراهم است.
- در صورت بروز مشکل در هر مرحله از خرید میتوانید با شمارهی پشتیبانی جیناستایل تماس بگیرید.
در چه صورتی میتوان محصولی را مرجوع کرد؟
- در صورت وجود مغایرت با فاکتور و یا ایراد مشخص در محصول، مثل زدگی، تفاوت رنگی و یا هرگونه عیب یا نقص تولیدی، امکان مرجوع کردن در بازهی زمانی یکهفته پس از تحویل وجود دارد. در این صورت هزینه حمل و نقل کالای مرجوع شده با جیناستایل خواهد بود. البته این موضوع باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا، با ارائه مدارک (مانند تصویر یا ویدئو) به پشتیبانی اطلاع داده شود.
- در صورت کامل بودن بسته و سالم مانده بودن محصولات آن، تا یک ماه پس از خرید امکان مرجوع کردن بستهی کامل وجود دارد. در این صورت هزینهی باربری و ارسال کالا بر عهدهی مشتریان خواهد بود.
در صورت مرجوع کردن محصول، هزینهی پرداختشده چگونه عودت داده میشود؟
- در صورتی که در اطلاعات حساب کاربری، شمارهی شبای حساب بانکی مشتری ثبت شده باشد، هزینهی پرداختشده از طریق شمارهی شبا به حساب مشتری واریز خواهد شد. اگر شمارهی شبا ثبت نشده باشد با مشتری جهت دریافت شماره حساب بانکی تماس گرفته خواهد شد. شمارهی شبا و شماره حساب میبایست به نام شخص سفارشدهندهی کالا باشد.
بازه زمانی ارسال تا تحویلگرفتن محصولات معمولا چقدر است؟
- شهرستانها: معمولا تا ۴۸ ساعت پس از ارسال، محصولات سفارشدادهشده به دست مشتریان خواهد رسید.
- شهر تهران: معمولا اگر تا ساعت ۱۴ پنجشنبهها و ساعت ۱۶ روزهای دیگر هفته کالا ارسال شود، همان روز به دست مشتریان خواهد رسید.
- روز جمعه و روزهای تعطیل رسمی، کالایی ارسال نخواهد شد.
نحوهی پیگیری محصولات ارسال شده به چه صورت خواهد بود؟
- در صورتی که شماره بارنامه یا کد رهگیری برایتان ارسال شده باشد میتوانید از طریق آن اقدام به پیگیری از شرکت ارسالکننده کنید. در هر صورت برای پیگیری ارسال کالا هر لحظه میتوانید با شمارهی پشتیبانی جیناستایل تماس بگیرید.